s a n n a 110419

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har hänt några saker på sista tiden iaf.

Efter sommaren slutar jag på mitt jobb & börjar på ett nytt en bit härifrån, känns både bra och dåligt. Tror det är bra att komma nån annan stans en stund :)

Men förhoppnings vis ska jag inte ens jobba i höst, utan plugga. Nu väntar jag bara på sista pappret som ska med ansökningarna, sen ska allt skickas in :D Jag ska ju blir Beroende terapeut som jag skrivit om förut :D Hoppas verkligen att allt löser sig och att allt klaffar så jag kan börja :D Blir det inte så får jag ta nya tag i vår. Blir bra det :)

Sen har jag ansökt om att få antagningspröva till Försvars makten, en dröm sen jag var 17 har varit att få göra utlandstjänst nån gång i livet. Så nu när jag vill bort härifrån & om jag inte kmr in på skolan skulle det ju vara perfekt att få göra en sån sak :) Somsagt, vi får se hur allt blir. Vad som är meningen :)

Och snart åker jag iväg på min Anhörig vecka. Ska blir fruktansvärt skönt att få ventliera lite.

Nä nu ska jag göra mig redo för jobbet som börjar om en timme.

Ha det gott.



/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0