s a n n a 110724

Ojj oj så länge sen jag skrev här. Det har hänt så mkt på sista tiden att jag inte orkat vara inne här och skriva. Men kanske man ska ta lite nya tag och börja uppdatera lite igen :)

Dom flesta vet ju säkert redan att jag tog mig fram hela vägen, efter mkt kämpande och mkt träning :D Den 8 Augusti rycker jag in :D Blir miltär tjänst göring i 3 månader  till att börja med :) Min dröm sen jag var 17 är att göra utlandstjänst, det är lång väg kvar, men nu är jag ju en bit påväg iaf :) Känns otroligt bra! :)

I vinter kmr det att ske en flytt oxå, närmre hem lr kanske ända hem? Det får vi se framöver :) Beror helt på hur det ser ut med jobb och vart vi hittar en lägenhet att köpa :)

I fredags jobbade jag sista dagen på jobbet, nu har jag 2 veckors semester! Otroligt skönt! Fast det var såklart lite sorgligt att lämna jobbet, trot lr ej :P Jag vet ju inte helt säkert om jag kmr tillbaka, jag kmr sakna många av mina artbetskamrater! och såklart mina fina patienter :) Vilket givande yrke jag har egentligen! Man ger så lite och får så mkt tillbaka! Det är gott om många härliga dagar där man verkligen får känna sig behövd :) Dock vill jag inte jobba inom vården på det här sättet hela livet, men det är helt klart en bra erfarenhet att ha med sig!

Men kors i taket! Klockan är över 23 & jag är vaken :S! HaHAHAhahaha :) Snart kanske tant stämpeln försvinner helt ;)

Hoppas allt är bra med er gott folk :) ser att det finns läsare som inte tappat hoppet än om att jag ska börja skriva igen ;)


godnatt



/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0