s a n n a 110725

AJ MIN HALS ! Tror jag går under snart, min jäkla hals blev helt uppsvälld inatt, vaknade av kvävnings känsla :( usch. Halvt tappat rösten har jag oxå gjort. Sitter här med min te kopp och håller tummar & tår för att det ska bli bra snart! Börjar nästan få ångest, jag måste verkligen ut och springa! Jag kmr ju inte ens orka kliva ur bilen när det är dags :( ne då, nu ska jag inte överdriva, men det känns skit.

Nu har jag semester iaf, skönt att ligga kvar i sängen när gubben kliver upp på jobbet :D Idag ska jag väll ligga här på soffan och tycka synd om mig sj, vänta på att dom ringer upp från hälsocetralen. Hoppas jag får komma idag och ta tester, Har inte tid att vänta flera dar.

På fredag åker vi uppåt!, när J slutar jobba. Det ska bli så roligt att träffa "svär" familjen, & min egna :) och alla mina underbara vänner hemma som jag saknar ihjäl mig efter.

Ha en bra måndag.


/s

älskade fina Jonnalie! <3

Kommentarer
Postat av: emman

svar:

hejhej! :) vad kul att höra!

lösenordet till det senaste inlägget är "aliciabada" och dom tidigare "aliciabadar" :)



jaha okej, vad skoj! :) var bor du nu då?

jaaa, hon är helt underbar, hihi..



kram

2011-07-25 @ 11:33:21
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0