s a n n a 110726

Vilken härlig känsla det är när allt bara flyter på en gång! Inga motgångar så långt ögat kan nå! Av dålig vana så brukar jag alltid tänka "snart händer det nåt, snart kmr det att gå dåligt" Varför gör man så? Varför inte bara njuta den stunden som är bra :) Nu ska jag träna mig, på att njuta :D

Imorn ska jag ta en tripp till jobbet och hälsa på min fina Helena, som haft semester i 3 veckor. :)

Va drygt det är när man får höra saker komma upp bakvägen. Jag säger vad jag tkr TILL folk, då får man höra bakvägen att man ändå är en "dålig människa", men pratar man skit och det kmr fram, då är man ju dålig då med :S hur ska man bete sig, ähh bäst att bara skaka av sig ;D Jag säger vad jag tkr, och står för det! Och det tänker jag fortsätta göra :)

Jag har vart med om mkt i mitt korta liv, trot lr ej, lite skitsnack dör jag inte av :)

fan va underbart det ska bli att komma hem till våra egna! Få vara med dom som förstår sig på en ett tag ;) Samla nya krafter :D sen är det bara att ge sig ner igen ;) Dock blir det inte så lång tid, för snart flyttar vi :D

Nä nu ska jag ta och friskna till lite till.



/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0