s a n n a 110728

usch så trött jag är, har inte riktigt åter hämtat mig efter sjukdagarna. Igår kväll provade jag mig på friskis&svettis för att se om jag var helt oki i kroppen och halsen. Kände ganska snabbt att läget tyvärr inte var helt stabilt ännu. Bara att ta det lugnt nån dag till, sen blir till att springa, springa och springa hela veckan, nu är det bara 10 dagar kvar tills inryck :)

Imorn åker vi hemmåt :) ska stanna till i sundsvall & säga hej till finaste Lina <3 Sen blir det en natt hos Johnnys bror&Amanda. Sen vidare till svärmora på lördag :) Nån dag blir det även Ö-vik för att hälsa på älskade syster Jennifer som flyttat dit med sin Abastian :) På tisdag åker vi uppåt Jämtland, östersund, Offerdal :) Hem till resten av La Familia <3 Underbart :) På söndan tar Johnny tåget hem sj :( gud så jag kmr sakna mitt snuttegull hjärta! Fast jag kmr ju ha fullt upp som soldat, så tiden kmr gå snabbt :D

Oj va mkt intressant jag hade att berätta ;) hahah. Nu ska jag vila en stund, sen ut och börja fixa med bilen, ska ju ha med ett bord till syrran, hur det nu ska gå till ;) vi får se om pärlan går att fixxa :D



/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0