s a n n a 110325

Då börjar jag igen. kände att jag behövde ett litet uppehåll med mitt skrivande, det hände för mkt saker på samma gång. Egentligen, sånna ggr, behöver jag skriva. Men risken finns att dom som läser kmr tro att jag inte riktigt har all luft kvar i badbollen ;) Jag blir så förvirrad, fundersam och ledsen ibland, det är ingen bra kombination.

Nu är jag iaf en aningens mer stabil, ni som vill läsa och är intresserade, varsogoda, ta del av mitt förvirrade liv i den mån jag väljer att skriva.

Just nu ligger jag hemma i soffan, kikade nyss på en film "Dear John", jag gillar kärleks filmer :) Fast det är klart, man blir ju lite deppig oxå, saknar den man älskar, den man helst av allt vill vara med.

Usch så jag har ställt till det för mig sj, strulat till det ordentligt. Men men, allt som händer har sin mening. Kanske är du&jag inte heller meningen.

Längtar verkligen tills v.18, då ska jag iväg på min vecka, ni som känner mig nära vet vad jag talar om för vecka, den kmr göra mig gott, det är jag säker på. mkt känslor att ta tag i, men jag längtar efter att få må bra igen. Jag vill bli den vanliga sanna igen. Bit ihop, kämpa på.
Är jäkligt glad att man är en positiv person i grund och botten, att man alltid har ett skratt liggandes på lager, jag gillar att få folk å skratta :) Mina kära arbetskamrater får stå ut med min tokiga sida :) haha :)

Känner mig ensam, men samtidigt vill jag inte umgås med nån, hur hänger det ihop? hmm. lr jo, jag vill hem! hem till min familj! Jag vill sitta hemma i mamma och pappas soffa och skratta med familjen. Min älskade fina familj, ni är mitt allt och jag älskar mer än livet självt. Tack för att ni finns.

Nä nu ska jag samla mig, kika på tv och sen sova.
Imorn bitti ska jag träna med malin, va ett jäkla tag sen! Ska bli roligt. Igår kväll va jag och Jenny på friskis&svettis, inte min grejj direkt, kan inte göra 2 saker samtidigt :P hahah. På söndag blir det förhoppningsvis ett nytt pass med ketlebells :) Ska till stan och handla lite mat imorn med.

Hoppas ni har en grym helg gott folk.



/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0