s a n n a 110327

söndag idag, imorn brjar allvaret igen, men skönt tkr jag :) Har tvättat nu på morgonen, tror inte det är meningen att jag ska använda den där jä*la tvättstugan, imorse fungerade ingenting! allt var avstängt, letade efter huvudströmbrytaren, men hittade den INTE. Så klart så hade jag ju redan stoppat in all tvätten och stängt luckan, men eftersom strömmen inte var på så låstes ju luckan igen och gick inte att öppna! Det var en jätte glad Sanna som stog där kl 7 imorse kan jag lova. Var iaf nån som kom dit och fixade efter att jag ringt jouren. Så tvätten är tvättad, dock inte torr, så återigen ser mitt hem ut som ett tvättotek med kläder hängande överallt.

Va och tränade imorse oxå, först va vi inne på gymmet i två timmar, efter det simmade vi drygt en halvtimme, så underbart skönt efter! Men gud så jobbigt det är att simma! Var helt anfådd och slut efter 10 minuter :P haha. Hade glömt bort att det faktiskt är bra träning det med. Så nu framöver blir det helt klart mer simning på schemat. Tror jag ska försöka övertala Jenny att gå på kick boxning på torsdag oxå! Ser grymt kul ut!

Annars är väll allt som vanligt, tankarna snurrar, min hjärna är halv kokt :P Ni börjar vänja er antar jag ;)

Saknar L otroligt mkt! Hur ska jag stå ut utan dig i mitt liv? Det är frågan det. Bara att bita ihop och kämpa på.
jag Älskar dig, från månen & tillbaka.


Nu blir det som vanligt, tårarna rinner så fort jag tänker på allt som hänt. Hur konstigt allt blev. håll tummarna för mig, håll tummarna för att allt ska lösa sig och bli bra igen.

Längtar tills på fredag! Då åker jag hem till min älskade familj! Ni är mitt allt, hur skulle jag klara mig utan er? Ska bli roligt att träffa pappa med! Har inte träffat honom sen i julas. Kmr bli perfekta dagar. Jonnalie fyller ju 5 år oxå, om 2 veckor :) Stora tjejen :) så när jag kmr hem ska hon firas :)

Nä nu ska jag ut och göra ett nytt försök med pärlan, har köpt rubbing, så nu ska lacken bli hög blank! :D Ska passa på och ta ett kort sen oxå, och lägga ut, har ju inte gjort det än :)

Ha en toppen söndag!


/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0