s a n n a 110328

Vad jobbigt det är att känna saknad! Att inte få höra din röst, att inte få fråga dig om råd, att inte få berätta roliga saker som händer, att inte få höra hur du mår&vad du gör.

Idag har jag jobbat, sen va Jenny hit med sötaste William en sväng.

Ikväll ska jag testa ett nytt pass på Friskis&Svettis med Jenny, ett medel pass denna gång, får se om det ger mer än det förra :) Har förövrigt jäkligt mkt träningsvärk idag! Blev ju ett jäkla pass igår, först 2 timmar på gymmet med kondition&styrka, efter det simmade vi drygt en halvtimme. Senare på dagen rubba jag lacken på hela bilen. Det smärtar lite i mina armar idag som sagt :P

Nä nu ska jag slumra en stund innan jag ska åka.


L <3
citerar Simon i BB "Jag tkr om du Ja" :)


/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0