s a n n a 110329

har ont i magen :/ hur ska allt det här sluta. Usch va jag hatar att vara så här förvirrad. det enda jag vet just nu i allt detta kaos är att jag vill va med dig! Att jag tkr om dig så otroligt mkt. Mer & mer för varje dag som går.
jag saknar dig finaste L.

Idag har jag jobbat, sen tränat & simmat. Just nu håller jag på att tvätta.

Imorn är jag ledig, får se om det kanske blir ett pass på Klingan istället, skulle ju inte vara helt fel :)

Åhh vad jag längtar tills på fredag!! Då åker jag hem! :D Ska bli så skönt. Få komma hem till sina egna, dom som känner en bäst, utan och innan. Min älskade familj <3

Nä nu ska jag springa ner till tvätten igen.



/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0