s a n n a 110330

Är det vettigt att man på sin lediga dag ska gå på möte på jobbet som tar ca en halv timme, sen ska jag vara tacksam att jag får skriva upp hela 1 timme! PÅ MIN LEDIGA DAG! Jag sabbar hela jäkla dan för en timme. Fy f*n va förbannad jag är! Innan har vi fått information på jobbet att minsta timmarna att gå in är 3 timmar, så det spelar ingen roll om du vart där 1 lr 2 timmar så ska man alltid minst skriva upp 3! Men den infon stämde tydligen inte i östhammars kommun!

Och sen finns det två jäkla kommentarer man får höra ofta, du bor ju nära jobbet så det spelar ingen roll, tänk på dom som får åka, lr du har ju inga barn så det spelar väll inte dig nån roll! ÅHH JAG KOKAR! Jag har väll för f*n ett liv som alla andra! Men bara för att jag inte har barn då kan jag göra vad som helst! Det spelar inte Sanna nån roll, för hon lever ju för jobbet, hon har ju inget liv, NÄE DÅ! "på på våran tid, när vi va ung, då gav man och tog man, tänk va många ggr vi åkt hit på våra lediga dar, och tänk va många ggr vi jobbat över utan att skriva upp" Det är erat val! Vill ni jobba gratis så gör det! Jag vägrar, tänker inte bjuda på en j*kla minut!

Och sen så bara för att undvika missförstånd så är jag inte arg på mina kära kollegor som har barn, men jag tkr att alla är anställda på samma villkor, även man har 10 ungar lr om man bor 20 mil från jobbet. Det ska vara rättvist, det kämpar jag för!

Tack för mig.



/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0