s a n n a 110330

Idag är en bra dag :) Är ledeig från jobbet men klev kl 6 iaf, va iväg och simma med Malin :) Härlig start på dagen! Känner mig så positiv, allt har sin mening, så småningom kmr allt att lösa sig, på ett lr annat sätt. Livet tar nya vändingar när man minst anar det.

Ikväll ska jag & Jenny gå på ett Kettlebells pass, så imorn blir det "hej hej träningsvärk" på fredag kmr vi inte kunna gå :P Tur att jag bara jobbar ett kortpass, sen ska jag sitta i bilen resten av dan! Längtar tills jag kmr hem :)

Ska på ett möte på jobbet oxå, kl halv 2, drygt att måste gå till jobbet trots ledig dag, tkr att man tillbringar den mesta av tiden där iaf. men men, måste man så måste man.

Har köpt scrapbooking grejjer, så nu jäklar pysslas det här hemma, det är ju så jäkla roligt! Just nu håller jag på och gör ett album sen jag, jenny och malin va i turkiet, blir så tjusigt så :D

saknar L.



/s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0