s a n n a 110331

åhh va jag längtar tills imorn! Äntligen far jag heeeeeeeeem! Blir helt underbart.

Nu ska jag ta & packa, slå in lite presenter och duscha. Sen ska jag sova tidigt så det blir morgon snabbt :D Tar bilen till jobbet så jag kan åka direkt när jag slutar kl 11 :)

Måste skriva ett grattis till min vän Sandra som blev mamma till en söt liten pojke i lördags :) Grattis söt.

Ha en bra helg gott folk, kmr inte skriva nåt på några dagar. ska njuta av min familj & mina vänner! :)


Som alla andra dagar saknar jag L otroligt mkt! Mer & mer för varje dag som går.



/s

jag&min finaste jenny, vad skulle jag
göra utan dig i mitt liv? tack för att du
finns

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad skulle jag göra utan dig <3

2011-04-01 @ 09:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0