s a n n a 110512

ojj va länge sen det var jag skrev nu. Har hänt otroligt mkt i mitt liv på sista tiden. Både bra och dåliga saker.

jag var i väg på en Anhörigvecka ute på Svanö nyligen, det var helt underbart, jag träffade så många underbara människor & jag lärde mig så otroligt mkt om mig själv. Nu gäller det bara att hålla i allt och inte släppa taget om mig själv igen. Jag måste komma ihåg att Jag är den viktigaste i Mitt liv, jag glömmer lätt bort det i vardagen, jag tror lätt att jag kan rädda hela världen från allt ont. Men tyvärr så är det inte så enkelt.

Som jag vetat sen tidigare så är jag Medberoende, dock blev jag lite chockad när jag insåg hur illa det har varit, men samtidigt så tacksam över att få hjälp att inse. Nu har jag fått många bra verktyg för att "komma tillbaka". Jag tänkte faktiskt att jag ska börja skriva om Medberoende här i min blogg, det är många som inte riktigt vet vad det innebär, ska försöka så gott jag kan att förklara och skriva. Känner att jag behöver få ut mina känslor, och varför inte göra det här, då kan jag ju kanske hjälpa andra oxå :) Men det ska jag börja med en annan dag när jag känner mig riktigt motiverad :)

Idag är jag lite tankspridd, skulle nog verkligen behöva gå på ett möte nu och prata av mig lite.. Men det blir nästa vecka, imorn ska jag ringa in till Uppsala, har fått tips om en Anhörig grupp till Missbrukare som jag ska försöka komma med i. Det blir nog bra det :)

Nä nu ska jag lägga mig & läsa en bok och försöka fly bort lite från alla tankar.


Ge Mig Sinnesro



/s

Kommentarer
Postat av: Desirée

Kul! Jag ska läsa. Lycka till. Sinnesro och kärlek! <3

2011-05-12 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0